JAC Brussel

U bent hier

Polyvalent medewerker op het secretariaat (M/V). 50%

Organisatie
CAW Brussel
Plaats van tewerkstelling
Brussel
Solliciteren voor
28.02.2018
Type
Betaald
Regime
Deeltijds

contract bepaalde duur – GECO statuut - onmiddellijke indiensttreding

Het Centrum Algemeen Welzijnswerk te Brussel is een dynamische, veelzijdige en zorgzame welzijnsorganisatie in de grootstedelijke, meertalige en diverse context van Brussel. Het doel van CAW Brussel is om het welzijn van mensen duurzaam te versterken.

CAW Brussel zoekt een polyvalent medewerker. Deze medewerk(st)er maakt deel uit van de ondersteunde diensten van het CAW en rapporteert aan het diensthoofd ondersteunende diensten. De medewerker werkt in team. De dienst staat in voor een optimale dienstverlening voor de ganse organisatie.

 Taakomschrijving:

Personeelsadministratie

  • Aanwerving: vacatures online zetten, verzamelen, standaard antwoorden

  • Aanmaken en up-to-date houden van een personeelslijst

  • Ingeven afwezigheden (verlofaanvragen-compensatiedagen-sociaal verlof) en opvolgen ziekte (briefjes opvragen, nakijken en klasseren)

  • In orde houden van personeelsdossiers (nodige documenten invullen, opvragen,….) en afsluiten dossiers

  • Aanvragen tijdskrediet, langdurige afwezigheid opvolgen en in orde zetten

  • Opvolgen maaltijdcheques

  • Documenten woon-werkverkeer (NMBS abonnementen etc.) aanmaken

  • Invullen van wettelijke documenten voor overheidsinstanties (RVA, mutualiteit etc.) 

Boekhouding

  • Bijhouden, opvolgen en up-to-date houden van het kasboek (uitgaven kas, uitgaven bankkaart, bewijsstukken,…)

  • Ingeven van facturen in boekhoudprogramma

Diverse administratieve taken

  • Digitaal bijhouden van oa telefoonlijsten, bestellijsten,….

  • Up to date houden materiaal lijsten laptops, GSM, sleutel personeel

  • Bijhouden/opvolgen reservaties digitaal materiaal en lokalen

  • Aanspreekpunt voor diverse leveranciers

  • Klaarzetten van lokaal in geval van meeting met externen

  • Eventueel catering voorzien (koffie, koekjes, broodjes,….)

  • Aanspreekpunt voor noden en bestelling bureaumateriaal + opmaken overzicht

Wij vragen

  • Bij voorkeur diploma secundair onderwijs

  • Kennis van Word, excel en evt. andere programma’s

  • Voldoen aan de GECO voorwaarden

    • Wonen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest

    • Gedurende 6 maanden in de laatste 12 maanden werkloos zijn; maanden ingeschreven zijn als niet-werkende werkzoekende gedurende het jaar dat de aanstelling vooraf gaat;

    • OF één dag volledig uitkeringsgerechtigd zijn indien je +40 jaar bent;

 Ons aanbod:

  • Een boeiende job binnen een dynamische organisatie in hartje Brussel

  • Betaling volgens barema PC 319.01

  • Extra’s: gratis woon – en werkverkeer met openbaar vervoer, maaltijdcheques, extra verlof

Procedure:

Indien u zich in dit profiel herkent, verwachten we uw sollicitatiebrief en c.v. voor 28 februari 2018 per email naar jobs@cawbrussel.be met als onderwerp: Medewerker Secretariaat.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marjolijn Barbier op 0499.59.37.26.

 

CAW Brussel vindt uw talent belangrijker dan uw geslacht, gender, afkomst, leeftijd, geaardheid of handicap.

 

Gepubliceerd op 08.02.2018